Saturday, October 18, 2008

Ciudad de Mexico

Lennusoit polnud vaega hull. Terminalis 2 selgus, et metroo, millega olin arvestanud, laeheb terminalist 1, kuhu jalgsi kuidagi ei minda. Leidsin koha, kust udupeen auto viib 5 raha eest terminali 1. Sealt edasi metroo, mis vaega hea valja ei nae, aga soidab. Sihtkoha leidmine laeks suht ruttu. Selgus, et olen privaattoa bronninud (minu enda arvates votsin odava kuuekohalise).
Ysna sooda olin kui kohale joudsin, meie aja jargi oli kell ca viis hommuku kui magama sain. Magasin korralikult :), aga ikka arkasin liiga vara yles. No siis punnisin veel und ja kuskil kaheksa paiku valjusin. Tegin tana pika tripi. Panen oma kodustele MEXi blogisse kirja, sealt saab lugeda, kes viitsib. Nyyd kell juba yheksa, aga mina ikka reibas :). Ilmselt korgmaestiku tingimus aitab kaasa. Pyramiidides ei kainud. Loodan teie peale. Kukimuki

No comments: