Sunday, October 26, 2008

natuke filossoofilisem sissekanne

Teised l2ksid 2ra. Mina olen rannas. Jah, mulle ei ole kungi rannas lebamine eriti meelt mooda olnud - ikka tahaks midagi teha. Seekord olen aga lamistoolis p2iksevarju all ja v2ga hea on. Sain selle koos kylma 6llega 45 peeso eest, alguses taheti puhtalt koha eest 50 peesot. Olen endaga rahul - kena naeratus ja edukas kauplemine, vahet pole kui ma ka tegelikult yle maksin... jah, see pole praegu absoluutselt oluline :p

Loen raamatut: vennad Strugatskid: "Miljard aastat enne maailmal6ppu". T2itsa huvitav ja ma polegi ammu niimoodi raamatut lugenud ning see on juba oluline. Raamatus r22gitakse supertsivilisatsioonist, alistumisest k6rgematel j6ududele, teadmatusest.. oh nii paljudest asjadest tegelikult... seal r22gitakse elust ja mina t6mban paralleele, mis l6ikuvad minu eluga.

Ja t6esti natuke lihtsam on m6elda... oskus, siduda ennast uue taustsysteemiga ja unustada n2dal tagasi aktuaalsed kysimused on oluline omadus ja ainuv6imlaik viis puhkuseks. Ka distants seab omad perspekiivid ja reaalselt midagi muutmata, miski siiski muutub. Lisaks distantsile on ka teisi m66tmeid: n2iteks aeg. Ajaga ei ole yldse nii lihtne manipuleerida... Iga reis annab midagi juurde. M2letan oma v2lja arendatud reisifilosoofiat kunagisest Itaalia reisist Askoga, mis oli uskumatult tore. M6nes m6ttes ei ole see palju muutunud, kyll aga arenenud - liialt pikaks l2heks selle seletamine siin.

Homme l2hme sukelduma, esialgu basseini, aga siis ka ookeani. Vaiksesse ookeani - maksime just osa raha 2ra ja saime vastu paksu raamatu, kus kirjas teooria. Veealust maailma ei ole ma veel kunagi avastanud. Kyllap lisab see nii m6negi m6tte ja annab midagi juurde.

Meil on siin v2ga lahe tuba, mis sest et v2ga kitsas teine. Asub see enam-v2hem hosteli k6ige kaugemas nurgas ja k6rgemal korrusel ehk siis edasi enam meie toast ei saa. Meie toa ees on aga suur ja avar katusealune, kus lauad, toolid, piljardilaud, kylmkapp ja lisaks veel yks dushiruum/wc. Seega on meil laiamisruumi piisavalt.

Siin on v2ga hea praegu. Tervitused!

provokatsioon: huvitav, kas keegi loeb ka seda siin? :)

6 comments:

vips said...

mina loen ja elan kaasa :)

nii et kirjutage aga, pärast on endal ka hea emotsioone meenutada.

Ann said...

Hola, Mexico, tell me how ju duuin?
Kas olete tsillipiprast juba l2bi merineerunud? Sain paraja yllatuse osaliseks - m6tsin, et miski just l2ksite Mehhikosse ja vaat, kui palju juba sissekandeid!!! Aga siis selgus, et oktoober on end vahepeal usinalt edasi kerinud, mu yllatuseks!
Einoh, tublion, kena peesitamist.

Ann, merikaru, Aussie idarannik, yaman!

Anonymous said...

Kui keegi kirjutab päikesest ja soojast, siis muidugi loen mina ka. :)
Brrr...Turus on õues marutuul ja vihma kallab. Korralik sügisilm.

krassaavitsa said...

Parafraseerides eelmist sissekannet: kui keegi kirjutab ükskõik millisest espanjoolikeelsest riigist, siis ma loen kohe con muchisimas ganas!

Ma käisin just koduses Kalevi basseinis proovisukeldumas, ootan läbematult, et saaks ookeani ka!

Buen viaje ja ootan uusi sissekandeid! (S***a sest Eesti ilmast, kinnitan endale).

Marihhen

Unknown said...

Libros por ninjos ehk peamiselt Pillele,

Kaamera ikka töötab, pärast ma heidaks su piltidele hea meelega pilgu peale?
Ma usun, et sa selle matsu just nimelt said, et siis südamerahuga vedelama peal elada:)
Too mulle postkaarti!

Meil vihmane aga see eest pime ja soe,
Kärt

Murks said...

Oih, tänud Facebook, muidu ma poleks küll osanud arvata, et te ka bolgi peate!

Mucho feliz y muchos besos!