Wednesday, November 5, 2008

Campeche

Saabusime Campechesse nagu igasse teise Mehhiko linna pahaaimamatult ja bussiga. Juba bussijaam tundus natuke kahtlane - kuidagi v2ga puhas oli. Jalutasime siis hommikul 7 paiku kesklinna poole ja autod peatuvad, et meid yle tee lasta. Kesklinna majad on sama v2rvilised kui San Cristobalis, ainult k6ik on puhtam. Leidsime hosteli, mis tundub armas oma pisi-pisikeste tubadega, kus natuke keeruline ringi p88rata. L2ksime kesklinna, astusime sisse restorani ja s6ime oma Mehhiko kogemuse parima hommikus88gi, mis maksis ainult 50 peesot n2kku. Yhes6naga k6ik tundus imeline.

Vahem2rkusena: hoolimata natuke kurvast alatoonist, tekkis meie silmadesse aga s2ra ja 2ratundmine ning samas kohe uuesti kurbus meie teiste lahkunud burritode p2rast. Nimelt, Pille, me n2gime yhte poodi, kus myydi imearmsaid lastevoodeid ja Silja selles restoranis oleks kasv6i p2ev l2bi v6inud margaritasid juua. Igal juhul on v2ga hea meel, et sul h2sti l2heb Pille ja loodetavasti ei ajanud bussis6it sydant pahaks - neid m2gesid ei v6i kunagi teada.

Tagasi meie juurde. L2ksime siis jalutama ja turismiinfot otsima. Leidsime. abivamis mees seletas k6ik 2ra, kus mis asub. Tegutsesime - rentisime rattad, p2rast nende m6ningast parandamist ja esirataste vahetust ning s6itsime m88da rannapromenaadi San Migueli kindluse suunas. Sisse ei viitsinud minna - muuseum. S6itsime linnas ringi ja uuurisime k6rvalt2navaid. Andsime rattad 2ra ja jalutasime linna keskele 6llele, millegip2rast ei andnud autod meile enam yldse teed...

Aga natuke tundub, et see paik siin on sammuke Cancuni poole ja seda nii geograafilises kui ka muus m6ttes - Holiday Inn oli siin juba olemas.

Loodetavasti annab Silja ka endast siin m2rku ja k6igil l2heb h2sti. 1 burrito k6igi eest ehk 1 burrito nelja hinnaga. parimat k6igile!

Hasta luego!

1 comment:

poku said...

Armas. Eriti see margaritakoht. Siin p22linnas ma yksi v2ga l6butsema ei hakka. Ilusat reisu teile.