Wednesday, November 19, 2008

Minu kossid

Et mingi tagasituleku yksikasjade postitus ei j22ks mitte viimaseks, pean ikka midagi ytlema. Ja tahaksin r22kida oma kossidest (tallinna keeli k2imad, saabaste ja kingade vahepealne, v6i mis iganes jalavarjud tegelikult). Nimelt on mul siin ainsateks kinnisteks jalan6udeks rohelised seemisnahast libedate paeltega jalavarjud, mille ostsin kunagi ABC kinga lasteosakonnast (poiste 39) ja mis juba enne Mehhikosse j6udmist olid k2risenud siit ja sealt auklikuks ning mida Aivar M2gi (ehk Jeesusteip) ka korra parandamas k2is. Ei saanud neid senimaani 2ra visata, kuna Mexico Citys on p2ris jahe ja karta on, et Bryssel-Riia-Tartu l2heb aina kylmemaks. Aga see k6ik on proloogiks:)
Niisiis eile, kui me jalutasime m88da yhte Mexico City (mis muide on tegelikult v2ga lahe linn, kui see ainult nii saastatud poleks) jalak2ijate t2navat, hyppas pimedusest ligi yks v2ike mehike ja m22ris mu kossi kummist ninale mingit kahtlast ollust. Selgus, et tegemist on siin v2ga populaarse kingaviksimehega ja olluse n2ol "super"kingaviksiga. Muidugi tegi asi mulle v2ga nalja, kuna teadsin t2pselt, mis mul parasjagu jalas on, tema aga paistis arvavat, et iga valge naine kannab kulkdkingi. Seega t2nasin viisakalt ja jalutasin edasi. Tyyp hyydis, et ok, ta pyhib ainult selle m8ga 2ra. OK, vastasin ma! Viga, suur viga!!! Kui ta oli oma vaha 2ra pyhkinud, siis h66rus ta mu vigase hispaaniakeelse protesti saatel m6lemad kossid vahaga yle, kusjuures see vaha tegi mu silmad t2iega allergiliseks, pisaraid valgus nii, et v2rske sibul on selle keemilise kraami k6rval k8kim8ki! Kokkuv6ttes h66rus ta mu kossid ysna l2ikima ja tahtis selle eest 45 raha (=45 krooni), vaatamata sellele, et ma kogu protseduuri vastu olin (ok, ei virutanud talle jalaga vastu vahtimist, aga "no, no lo quiero!" peaks arusaadav olema).
Kokkuv6tteks, mis ma selle looga 8elda tahan on see, et turisti elu pole yldse mitte kerge ja kui te selle kohta t2psemalt teada tahate, siis kysige minu v6i Edgari k2est tagasitulles "Mis juhtus Chetumalis???" Kui teil veab, siis saate vastuse:)
Muide, oma viimasel 6htul Mehhikos, kui t2histasime olukorda v2ikse br2ndiga, kohtasime l6puks teisi eestlasi!
Vist viimane postitus minu poolt.
Tervitusi k6igile!

No comments: