Saturday, November 8, 2008

H6bedalinn

Ahoi!

Sai eila Taxcos k2idud. Jutud, mis korjatud nii blogidest, Siljalt, kui ka piiblist, vastasid t6ele. Tegemist on v2ga m6nusa linnakesega umb 1800 m k6rgusel m2en6lval. Nukumajakesed, sebistatud r6dud, verandad, lillevanikud igal pool. Iseenesest v2ga kena linn, kuid siinne transport kyll kummastas mind. Pidevalt pead vaatama, et sa m6nele collectivole v6i p6rnikataksole ette ei j22. Linnast veel nii palju, et neile, kel hullult meeldivad ehted, h6be ja pudi/padi, siis nende jaoks on see linn paradiis. Mina h6bedast v2ga lugu ei pea, seega peale kahe poe kylastamisest oli mul juba h6bedast ja muudest vidinatest kopp ees. Sellegi poolest sain yhed ilusad k6rvakad soetatud, klaasist ja loomulikult rohekat tooni.

Tegin ylipika tiiru linnale peale ning kell 2 tundus, et k6ik on nagu ammendunud. L2ksin oma hotelli, viskasin pikali ja vehkisin kella 6ni magada. V2ga m6nus, kusjuures olen t2heldanud, et selle reisiga olen ma 6ppinud magama isegi v2ga suure l2rmiga kohtades{allkorrusel k2is vilgas turukaubandus). Aga see selleks.

6hta l2ksin zocalole baari nimega Bertha samanimelist jooki mekkima. See mis edasi kulges oli kyll t2itsa spontaane. R6dul kohtusin v2ga toredate ja kreiside kohalikega. Naine oli juveliiride kooli direktriss ning mees seal samas 6petaja. K2skisid teised kiirelt mu joogi 2ra l6petada, et kooli jooma minna. Nojah..mis k2stud, see tehtud. Peale v2ga maitsvat Bertha kokteili {tekiila, mesi, sidrunimahl, mineraalvesi), liikusime nende kooli poole. Tuli v2lja, et parasjagu oli algamas seal maiade symbolite tund, millest ma ka osa v6tsin. P2ris hariv loeng oli, kuigi see oli enamuses hisp.keeles suutis sellegipoolest maestro Roberto v2ga ilmekalt seletada maiade ja asteekide symbolite ja vormide erinevustest. Hiljem raamatutest pilte n2idates j6udsime peeniste lehekyljeni ning siis tuli arvata milline peenis piltidelt kuulub asteekide kultuuri. J2in vastuse v6lgu!

P2rast loengut kutsusid lahked v66rustajad maja kolmandale korrusele, kus oli selle naise eluruumid. M6nus tsill veranda vapustava vaatega 8isele Taxcole, k6rval Mezcali pits ning chipsid. Vapustav. Syda88ks olid k6ik (hiljem liitusid veel m6ned s6pbrad) parajalt vintis. Kusjuures tegelikult on Mezcal peaaegu sama mis tekiila, viimase erinevus on ainult selles, et see on teatud piirkonnas tehtud ning ainult yhest agaavisordist. Mexcali tehakse aga erinevatest agaavisortidest. Et ma ikka hotelli yles leiaksin, tulid k6ik mind saatma, teepeal v6eti Oxxo'st (alkopood) veel kast 6lut. Siiralt m6nusad kreisid inimesed. Spontaansusest neil puudu ei tulnud, mis mulle inimeste juures v2ga meeldib.

Nyyd olen aga Mexico Citit avastamas, v6tsin Hotell Isabeli k6rval asuvad hotelli Amigo. Olen kyll 10neses segatoas, kuid paistab t2itsa bro koht olevat. HOmmikus66k hinnas, lisaks nett ja r22giti ka midagi l6unast, pluss mingi p2ev pakutakse ka tasuta linnatuuri.

Olgu edu Teile. L2hen tsekin apteeki, veracruzist sain kaasa k8ha, mis on r8gaks arenenud.

hasta pronto

2 comments:

poku said...

Taxco ruulib. Seda minagi..., aga ammendab päevaga. Eestis pole ühtegi lehtedes puud. Kell kaks juba läheb pimedaks jne. Ma ei soovita sul tagasi tulla :). Naudi Mehhikot veel täiel rinnal.

pimik said...

v2ga p6nevad syndmused Taxcos - peab selle linna ikka ka plaani v6tma. Ja aega selleks on - 15nda hommikul MC'sse