Wednesday, November 5, 2008

Hola, amigas y amigo!!!

Buss pealinna oli tyhi, sain ennast k6ikv6imalikes asendites kerra t6mmata ja magasin h2sti. Mexico Citysse sisses6it on kole pikk ja tyytu. Pyydsin oma meelt lahutada koerte kostyyme j2lgides. Tundub, et neid kombineerides mehhiklastel kreatiivsusest puudu ei tule: mantlid, mytsid, sallid, kleit, pyksid, no mida iganes.
Olgu lisatud, et Mehhikos on v2ga palju koeri, kellel on omanik ning v2ga palju neid koeri, kes tahavad endale pere (v6ib-olla siiski m6ned ei taha ka).
Hotelli Isabel, mille olin valinud, pettumust ei valmistanud. Soovitan. Hind nati kr6bedam kui hostelis, aga siin on v2ga nunnu. Kuigi jah desayunot ja netti tasuta juurde pole. Ja nett maksab siin 10 peesot 20 minutit. Mul kuidagi enam kymmet raha kokku ei andnud. Siis hostelimees pani juurde :). Kuhu siis sula kadus? Ostsin piibu ja tubakat. Haa. Suitsu ma ei tee, aga piipu v6iks kyll vahest popsida :). Olen piibule m6elnud juba sestsaati kui meie kursa Ott seda 2gedasti mahvis.
Elu keeb pealinnas edasi, lennukeid pole t2na sadanud ja ilm on ilus.
Aga aeg on siin limiteeritud. Side l6pp.
Besame. Silja

3 comments:

piLts said...

hei!
m6tlesin just eila Sinu peale kui zocolos 6htunapsi k2isin v6tmas. Nimelt ymbritsesid mind kymned sigari pakkujad, v2ga ahvatlev tundus, oleks 22repealt isegi ostnud. K2isin m6ttes l2bi k6ik tuttavad kes v6iksid suitsu teha, kuid jah..ei sooritanud ostu. Miniatuursed kohvi sigaretid oli tglt juba paar tundi varem yhes turistikas soetanud. ok kallid, tartus n2eme.

piLts said...

hei, palju Isabelis 88 oli. Kas olid dormis v6i eralid?

poku said...

ma olin eraldi kambris. v2ga m6nus vanaaegse h6nguga. kraanikauss selline stiilne: kylmaveekraan ja kuumaveekraan. kummut ja peegliga kapp ning baldahhiinist voodi :). maksis 160.- Olin toas 319 :)