Thursday, November 6, 2008

Vamos a la playa

Yks aspekt, miks ma Veracruzi oma eelviimaseks sihtkohaks enne MC valisin, oli just rannik. Et saaks veidi pruuniks ka enne kui vihmasesse Eestisse j6uan. Siis kui me viimati pikemalt rannikul olime (Puerto Escondido), olin mina k6hut8vega pikali v6i siis tegime sukeldumiskursust. Igatahes eile astusin ma suure hurraaga Boca del Rio bussile, selleks et s6ita linnast veidi l6unasse asuvatele randadele.

Playa de Mocambo?k6lab turistikalt? nii see on. Eila n2gin ma sellist turistipiirkonda, mida ma selle reisi jooksul kuskil mujal n2inud ole. Igal pool olid suured kaubanduskeskused, suured autohallid, muud klaasehitised. V6imas, kuid igav. Kui ma l6puks randa j6udsin tuli v2lja, et ma olin k2put2iest rannaturistist ainuke valge. Ja nii hakkaski saaga pihta. K6igepealt rannatoolide pakkumised, siis joogid, siis mingid muud kommentaarid, millest ma aru ei saanud. Igatahes p6genesin l6puks rannaribale, kus kedagi ei paistnud. V2hemalt esialgu. Kuid minu suureks yllatuseks passis mingi aja p2rast kymmekond ehitust88list seal samas l2heduses ehitatava hoone aiapostidel. 8udusunen2gu. Lugesin paar lehte oma reisijuturaamatust (ehk siis LP-st) ning tegin vehkat.

Eilse p2eva highlight oli linna akvaarium, mis oli t6siselt muljetavaldav. Ma arvan, et 2sja sukeldumiskursuse l2biteinud persoonidele v6iks see lausa kohustuslik olla. N2htud sai haisid, raisid, kuldkalu jne. Impressiivne! 6htu naelaks kujunesid mariachid, kelle kohta olin palju lugenud ja kuulnud, kuid oma silmaga veel ei olnud n2inud. Lisaks sattus eila olema ka Mehhiko keskkooli noorte kultuuri ja spordi festivali avamine, mis v6imaldas nautida toredat kontserti linna keskv2ljakul.

Minu teekond j2tkub varsti MC kandis, kuhu ma arvatavasti t2na 88sel p6rutan.

Kohtumiseni

PS Silja, mul 6nnestus l6puks hankida Willie Coloni plaat (dvd peale kauba :-))

Kusta ja Edgar- v2ike tipp, proovige kohalikke mahlakokteile. Ostsin t2na esimest korda v2rsket mahla, tehti ylisuperhea kokteil virsikutest, apelsinist ja papaiast. Soovitan soojalt. Kuna ma t2na j2rjekordselt p6rusin hommikukohviga, siis nyyd otsustasin kohvi asendada mahlakokteiliga. Bueno!

2 comments:

Murks said...

Ooo! Pero teneis ciudado con sumos frescos!!! Amööööbes :)

Feliz!

poku said...

Ojee. Hea, et plaadi leidsid. Ise kuulan praegu kodus mariachide plaati ja tead... :), aga paavole meeldib.
Muide, mu kott kaalus lahkudes 15 kilo ehk poole rohkem kui tulles.Aga ikkagi v2hem kui sinu kott. Jeerum, kuda sa seda tassida jaksasid. Huuh, ma punnisin ikka p2ris j6udsasti.