Wednesday, November 5, 2008

Veracruz

Hola amigos!

yks burrito j6udis eila kenasti sadamalinna nimega Veracruz. Eelnevates piiblilugudest l2htudes olen mina t2ielik piibli toetaja. Ma ei kahtle, et saaksin ka ilma hakkama, kuid oma hispaaniakeele oskuses end mitte nii tugevana tundes, arvan, et m88dalaskmisi juhtub inglise keelset raamatut lappates v2hem. Aga see selleks. Veracruzi linnast r22kides v6in kiidus6nadega priisata. Nimelt passib mulle v2ga h2sti selline sadamalinn, kus on v6imalik kallast m88da kilomeetreid promeneerida. H0mmikust j2lutusk2iku h2irisid pisut yliaktiivsed taksojuhid, kes aina tuututasid ning arvasid, et ma kindlasti tahan hommikup2ikest ja merevaadet nautida nende taksos. Igatahes m6nus on, kuigi igatsen vaikselt oma teisi burritosid ;-) Siin kohvikutest ja baaridest puudu kyll ei ole:-)

T2na sattusin hommikust s88ma v2ga lahedasse merevaatega kohvikusse, kus k6ik teenindajad olid meestsoost ning selline preztiisne koht,kus noormehed olid nugade ja kahvlite toojad ja laua koristajad ning vanemad Don Carlosed oli need, kes tellimusi vastu v6tsid. Mulle tundub, et siin linnas sarnanevad inimesed yha rohkem mehhiko seebiseriaali tegelastega.

Tervitused

1 comment:

poku said...

2ra ennast sinna promeneerima unusta :). Teised kohad tahavad ka vallutusi. Kallid ja varsti n2eb.