Thursday, November 13, 2008

Jalutuskäik öisel tänaval

Ei teagi t2pselt kuidas seda viimast sessiooni alustada. Igatahes minu viimane p2ev Mexico Citys möödus õige kummaliselt ja hirmutavalt. Selle asemel, et nautida täie rinnaga viimast p2eva koos teiste hosteli sellidega, seiklesin mina narkouimas mööda MC t2navaid ning otsisin väljapääsu.

Mis siis juhtus? Alguses arvasin, et mind on tabanud j2lle mingi viiruse laine, aga kuna sümptomid muutusid v2ga kahtlaseks, j6udsin j2reldusele, et ju v6ti peitub selles koogitykis, mille mulle hostelis baarimehe poolt nii hoolitsevalt anti. Kokkuv6ttena nii palju, et seiklesin uimas autode vahel, n2gin mida olemas ei olnud, palusin inimestelt abi, et nad mul k2est kinni v6taks ja hostelli viiks ning l6pus l2ksin hostelis sellele baarimehele kallale. See oleks lyhidalt kõik. Arvasin et jäin auto alla ning tegelikult olen surnud ja hängin niisama linna tänavatel. Vastus peitus aga marihuaanas. Igatahes olen nyyd kombes.

Paar s6na ka t2nasest tagasilennust. Just siis kui m6tled, et tagasis6it on kujunenud nii lobedalt, juhtub midagi ettearvamatut. Igatahes j6udsin mina kenasti koju, aga mu pagas l2ks oma elu elama. Ja ytleme nii, et keegi ei tea kus see parasjagu viibib. Londonist oli see automaatselt Brüsseli lennule pandud, kuhu ma ise ei l2inud. Palusin EST airilt see Tallinnasse saata, aga loomulikult ei olnud sellel tulemust, olevat vist tagasi Londonisse saadetud. Kes teab, ütles Tallinna lennujaama pagasiteenindaja. Igatahes alates Londonist seiklen kampsuni v2el ringi, rääkimata sellest, et nii koduv6tmed, soojad riided, kui ka muud olulised asjad (tekiila!) on selles suures kotis.

Kusta ja Edgar 6nnelikku kojuj6udmist Teile!
ps minu USA lend Londonisse hilines t2iega, seega isegi kui ma oleks selle Brysselli lennule tahtnud jõuda, oleks ma ikkagi mahaj22nud.

7 comments:

Pärnakas said...

Nüüd siis teadm mida see marihuaana teeb! Kogemus seegi, kuigi sellist ei soovita vist kellelegi!

kusta said...

Hei!
Krt ja p6rgu! Me just arutasime, et loodetavasti sul l2ks kojuj6udmine ladusalt:(
Tahad me l2hme Mexico Citys sinna hostelisse ja anname tyybile tappa? Ostame turult nukid enne.
Pagasi vast saad k2tte, v2hemalt teab, kuhu see vahepeal s6itis.

pimik said...

lugesin ja ehmatasin - v2ga syrr, et niimoodi tehakse. Mitmekesi reisides on sellise juhtumi t6en2osus palju kordi v2iksem. Hea, et v2hemasti niigi l2ks...

Pagasi saad loodetavasti ka ikkagi tagasi...

poku said...

Olen nukkide poolt.

piLts said...

hei, teate oleksin muidu seda va Amigo hotelli täiega soovitanud, sest t6esti mitte yheski hostelis-odavas hotellis pole ma n2inud 6htus88ki pakutavat. Istusime nagu üks yhine pere pika laua taga. V2ga m6nus, aitab sotsialiseerumisele kaasa. Leidsin isegi paar v2ga m6nusat tegelast sealt, kuid kellega teatud tingimustel (narkouim) ei olnud mul v6imalik hyvastij2tta. kahju.

Aga pagasikohta nii palju uudist, et alates eilsest olen ajanud asju ja yritanud kontakti saada nii londoni kui ka tln lennujaama pagasiteenindusega. Eilne info oli see, et ta pannakse vist Oslo lennule ning peaksin vist 6nnelik olema, et t2na kella 7ks tuuakse see koju.

Hea seegi, kuid siiski olen väga pettunud nii est.airi pagasiteeninduse inimestele kui ka londoni heatrow pagasitüübile. Aga see ei ole vist seekoht kus seda pahameelt v2ljendada.

Nautige siis MC!kallid ja tervitused

piLts said...

Pärnakas, kogemuse sain t6esti, kuid sellist juhtumit ei sooviks t6esti kellegile. Eriti kui on tegemist inimesega, kes ei ole ei suitsetaja ega muu staffi suhtes ka rikutud.

See nägu, mida ma öösel WC peeglist nägin, oleks halloweeni ööl kõik lapsed ilma igasuguse maskita ära hirmutanud.

Taavi Nuum said...

puhh,uhhh koledused varitsevad meie maailma.
Esmalt seda lugu lugedes lootsin jõuda pea ridadeni, et siis ma ärkasin, kuid neid ridu ei tulnud.
õnnelik koledus